Bakom mina solglasögon

För mig är hon inte längre konstig, hon är genuin, trovärdig och spontan. Att alltid tvinga sig själv att vara samma person är inte längre så intressant för mig, de är en falsk ridå framför en äkta person!
Det jag vill säga är att jag har lärt mig att varje individ har olika personligheter, som också skulle kunna identifieras med humör.  Det finns en sort för alla personligheter och ingen människa har bara en. Jag har genom att granska en av mina närmaste vänner närmare lärt mig så otroligt mycket om mig själv, för att vinna måste man våga och det gäller redan utifrån dig själv och din personlighet(er).
Bakom mina solglasögon kan jag vara mig själv, sluta vara falsk och visa vem du verkligen är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0