Vilken stressfaktor

Klicka f�r att st�nga bilden
Vilken helg!
Fredag var trevligt och jag utbytte tillochmed nr med en grabb som i just det skedet i alla fall var snygg...
Lördag var jag uppe på menen kl 8 eller nio. Haningen dagen väntade, sedan dejt på inspelningen av "dagens man" Härligt att det inte var en traditionell dejt.
Kl 16.00 började jag jobba på en kräftskiva, tror att jag kanske kan ha fått i mig hundra kräftor eller något. Mot slutet blev det lite skumpa som gjorde hemresan mycket kortare. Tillsammans åkte jag till en fest med Carro + 2, lämnade festen och gick mot maten med två grabbar samt Jenny. Somnade vi klockan 6?

Hur som! Idag blir det fotografering, samt möte. Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0