Rusty nail


God morgon, nu ska ni få höra vad jag varit med om...
Jag älskar att sova med fönstrett öppet när de regnar och blåser, för då känns det som om jag är en del av hösten som sakta ramlar in, som om jag sover med hösten.
Problemet i natt var att jag vaknade och var iskall på hela vänsterarmen samt kinden. Brrr... Men jag var för trött att orka stänga, så jag klickade för att kolla om något mess trillat in och vände mig sedan om och somnade om. Sedan dess har jag sovit väldigt bra och vaknade nu kl nio. Dessvärre hade en geting hittat in då så jag for fort som bara den upp ur sängen, drog upp hela fönstret och SPRANG UT ur rummet och nu är dörren stängd!


Jag är sjuk som säger det men jag ska nog plugga idag, inte för att det är ett måste, utan mer för att jag finner det intresant. Ligga på soffan och lata mig låter som steg nr 2 på denna dag. And tonight..... PARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0