På min gammla cyckel




Hej och hå, går verkligen in för detta med studierna nu. Helt taggad idag på lektionen och blir galen nu när jag inte kommer åt lösen för att komma in på en historie sida. Då får jag helt enkelt ta tag i något annat plugg så länge.

Längtar till i helgen också, En vänn som jag lärde känna i Rhodos kommer till STockholm så jag hoppas på en bra lördag med henne!

Updatering kring mitt öra..... Droppar 3 gånger om dagen i 7 dagar sen ska det tydligen vara över, snälla jag ber att detta är sant för just nu går jag omkring och är halvdöv.

I morgon hoppas jag att det inte blir för mycket läxor, så att jag kan få lite tid att åka till hornstull och ta en kopp te med Moster S. Samt kanske, om jag hinner, säga hej till en annan vänn som också är bosatt i Hornstull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0