Modepraktikant på Amelia

Idag kom den underbara nyheten som fick mig att börja se fram mot något och inte bara leva i nuet!
Jag kommer i November att börja arbeta med Stylisten Linea Öst, samt hennes assistent Sofie. Under tre månader ska jag vara där och hjälpa till.

Fick hem ett brev där de så sött lagt i några vackra prydnadslöv och där de förklarar för mig att de tyckte om vår pratstund (måndagen förra veckan) och att de ser fram emot att jag vill komma dit och arbeta med dem. Kommer att få ett eget skrivbord och en egen mejl. [email protected]. Är jag inte bra så säg!

Klart mitt mål var att åka till London och praktisera, men jag anser detta som en bra chans att komma in i Sveriges mode branch. Kanske en weekend eller så i alla fall.


En glad Denise, nu kanske historia pluggandet går bättre. Men först bjuds det på en god köttfärslimpa med gräddsås och potatis..! MUMMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0