Brinner mitt ansikte?

Det svider något fruktansvärt i mitt ansikte..!

Mötet tidigare idag känndes bra, så vi får se vad Linea säger när hon ringer tillbaka om ca en vecka.
När jag kommer hem så kommer mamma med Sushi och Ben and Jerry. Väldigt posetivt överaskad. Så vi har suttit framför tvn denna kväll och myst.

Fick ett telefon samtal av Caroline där vi dividerade lite smått fram och tillbaka om killen jag ska träffa är okej eller inte. Hmm, tåls att tänka på.

Idag skulle jag ha blivit bjuden på Sky bar och Putte i blåbärsskogen, men var tvungen att avböja då fokusen på skolan måste skärpas.

Så tillbaka till varför det svider i ansiktet. Tänkte att en ansikts mask skulle göra susen för min hud som verkar bli lite torr just nu. Svider som bara den, men känns som om det håller på att lägga sig. Skulle inte förvåna mig om jag vaknar helt rödflammig i morgon..! haha. Bara för därför ska vi ta en Morgon bild på mig i morgon.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0