Zanzi Café

Underbart mysigt att vakna i morse, för det första för att
*jag blev glad för att jag vaknade
*Jag tände en mysig lampa och njöt av mörkret genom förnstret
*Det var lugnt och skönt när jag gick ut i resten av mitt hem (mamma och lille sov)
*Men så också för att jag kände mig vacker i mitt nya bruna går. Jag vaknade och såg de ligga mot min bara kropp och det känndes väldigt luxury...


Jst nu, filar på krönika och dricker te i Zanzi Café. Inne på tredje koppen och ska nog ta en till innan jag rör mig hem. Men inget te efter 5, (ska i alla fall försöka).

Jag och C gick på en mysig promenad igår, med höstväder runt omkring oss. Båda md brunt hår, Med vinter jacka och nya skor. Mysigt.
So long fellas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0