Osnygg/mode - Snygg/dåligt klädd?

Då vissa var för fulla för att komma in på Solidaritet (Kom igen uppsala!) fick vi traska vidare till White room, men innan så var vi på Nya grodan sergel. Så knökat med folk att det inte är klokt även på white. Men hade trevligt i goda vänners lag. Trotts att de två människor jag har ett stort, stort utropstäcken till efter ett ord som avskyvärda kom så hade jag tevligt! Dagen efter var det jobb och jag bara stormtrivs!

I kväll har jag haft en mysig avslutning med Caroline och Alexandra. Chips, te och "En shopoholics bekännelser"
Nu blir det till att se lite Gillmore girls och mysa med zebra filten i mitt underbara rum.

Vad vill du hälst vara?
Snygg men verkligen inte mode
Eller
Mode men mindre snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0