Fullbokad vecka

Det var nog det hårdaste passet spinning jag kört någonsin. Pulsmätaren var på denna gång och jag blev otroligt peppad av både det och tjejen som ledde oss. Hejja Denise Nu ska vi lära oss svättas!

Japp, kall dusch på den!

Tisdag skola till 5. kanske träffa Linda (Träna?)
Onsdag skola och jobb till 6-7 sen fika med hemlig man
Torsdag skola sen antagligen hem till Sandra och träffa söta lilla Alice och snick snacka me S (Träna?)
Fredag skola, sitta kvar i skolan tills jobb börjar kl 19-01 sen hem till pappa för att vakna upp med Kevin
Lördag Passa Kevin- Gå på Kalas jobba 19-01
Söndag TA DET LUGNT?? (Träna?)

Ja Veckan ser ut att vara fullbokat;) Men jag gillar stress annars känner jag mig under stimulerad.

Lite citron vatten och nu tillbaka till plugg. Svenska eller NK Livets stora fråga.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0