Denise - Häst tjej?



Att jag varit en tjej som suttit på en häst kan vara ganska svårt att föreställa sig, men så var det faktisk. från 4-6 år satt jag på banana splitt, mimmi, pysen och säker många fler. Hade jag inte blivit allergisk så hade jag nog fortsatt än idag (sägs att man lätt fastnar för det där med hästar). Men Om jag inte blivit allergisk skulle jag ju inte börjat på cheerleading och i följd till det så skulle jag inte ha tillexempel Sandra och Caroline som kompisar. Sen massa följder till det ;)

Nu ska jag bada!


Kommentarer
Postat av: caroline

ja tänk, vad skulle vi göra om vi aldrig träffats? ha så kul ikväll <3

2009-10-31 @ 18:00:53
URL: http://carrru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0