Choklad mässan

Aldeles nyvaken Denise välkommnar "ALLLA" sina läsare med ett god morgon!

Gårdagen var rolig, jag är en jävla kämpe om jag får uttrycka mig så. Med envishet och posetivitet tar jag mig fram på Stockholms gator. Mer än så är inte nädvändigt att säga. De som vet, ni vet.

Nej men jag och Sandra åkte i alla fall in till djurgårn för att gå på choklad mässan. Bara det att den 1 timmes långa kön fick oss att balla ur, så vi satte oss nere vid vattnet och njöt istället.

Det har blivit mycket kallare nu men på något sätt är det mysigt, specielt med en klarblå himmel och en stor gul sol. vi åt på vägen hem varsin korv (välbehövd). Något liknande som spårvagn hoppade vi också på som fick ta oss en bit.
planen är att idag återvända till Mässan, men vädret är inte lika lockande + att det antagligen blir lika lång kö idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0