Alckoholen blottar dig och du står naken kvar

Två stora glas med proviva jorgubb gjorde susen för mina trötta ögon. 

Måste bara säga att vissa människor är väldigt naiva, tror att de kan köra hit och dit utan att andra medmänniskor reagerar. Igår fick jag en fråga om att gå upp i SKOGEN och ha sex!  Så avtändande och så plöttsligt det kom. Hur kan man våga fråga något sånt? Fy, inte okej! Antar att viss fylla spelade in hos den snubben. Men dude drick mindre charma mer! Alckoholen gör dig naken, den tar dina tankegångar och den puschar till framfusighet. 

Ghaa nu tror jag att jag har sätt för mycket hur drickandet påverkar oss människor. Nu kräfs det bara en till händelse i kväll på Rockabilly festen för att få mig att helt sluta dricka. Blä jag blir äcklad... 

(Nu header?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0