Skinnbyxor-vilket fynd

Wow. Första dagen som mode assistent var igår och jag må säga att frisk luft har jag fått om man nu kan kalla innerstadens luft för ren! Jag och Sofie (också mode assistent) Sprang runt till alla press kontor och butiker för att fixa ihop outfits till ett kommande photoshoot på torsdag.

Jag har fått en platts för min dator inne i mode rummet (Hemlig nyckel). VIKTIGT att låsa.. hjälp jag som alltid tappar bort nycklar!

Var på utförsäljning av Baum och fyndade skinn byxor för 50 kr! Kan ni tänka er hur billigt det är. Byxor som igentligen ligger mellan 2-3000 tusen i vanliga fall.

Nej nu ska jag surpla i mig det sissta teet sedan bär det av mot ennu en utförsäljning som börjar kl 8.00..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0