Ralf lauren på ögonen

Med bara glasögon som klädes plagg går jag omkring redo för att hoppa i säng. Toffsen är stramt bakåt knuten och jag smörjer in silkes krämen i mitt ansikte. Det känns lent och skönt och jag känner mig dyr.
Jag är nöjd men vill ha mer, nu ska jag visa mig stark, jag ska vara snygg och jag ska lyckas.

Inte många veckor kvar innan jag är på det som komma att bli min drömplats. Skrivande, effektiv och inspirerad ska jag ta upp datorn en stund och tralla på tangentbordet. Tankar ska få flöda och det vita pappret ska sakta fyllas med svarta bokstäver som bildas till ord, meninga och som sedan blir en förståelse till något viktigt. Från glasögon till kännslor. En människa förändras snabbt, tankarna bestämmer. Tänk dig vart du vill komma i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0