Punk i Hjärtat?

Morgonen har jag tillbringat med siraps plättar och Gilmore Girls..

Igår var jag hemma och myste till kvart i 11. Sen drog jag en snabbis vidare för att säga hej till några vänner. Men eftersom armen gjorde ont var det mäst obekvämt när alla människor blev uppspelta och slog mig på armen när de skulle berätta något. Ingen dans blev det heller. Så som sagt blev det en kortis och jag tog en promenad hem för att jag började må illa och bli kall svettig (Sprutan?).

Nu ska läsa på inför idrots provet på tisdag, sen blir det centrum med Sandra och därefter pizza och bubbel hos Kumerling.
Tror jag är besatt av min krage.

NU Lyssnar jag på http://www.youtube.com/watch?v=TQnwQ6JtySc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0