På skakiga ben berättar jag min historia

Kom och klia mig på ruggen.. ruff, ruff, ruff,ruff........Cirkulerar i min skalle.

Slutade tidigt idag så åkte hem och gjorde lite saker sedan tittade Caroline in och vi myste, svallrade och så över en kopp (flera koppar) te samt hade gilmore girls i bakgrunden.

Snart ska jag ner till Tungelsta och gå en skogspromenad.

Men först tal skrivning. Jag ska REGERA framför vita tavlan med mina skakiga ben och darriga röst och om och om igen tappa bort ord samt meningar pågrund av att det ända jag hör är RAMPFEBER!

Så konstigt det där, kan börja prata när som och med vem som hälst men att hålla ett tal förmår jag mig inte. men nu gäller det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0