Lp skivor är så coolt


Lp skiva Madonna, samt pengar från USA (innbördeskriget).


Pappsen lika gammal som jag (sotare)

Kom hem för ett lite tag sedan, är sjukt trött och måste sova men först ska jag läsa ut Idrott och hälsa boken.
Kvällen har varit super mysig, åkte från jobbet och raka vägen hem till pappa (farsdag) Bjöd honom på Skagen samt lax macka och sedan lite kakor till efter. Han hade tänt ljus och städat för min skull, för att han vet att jag hatar när han inte gör det.

Jag satte på Madonna på Lp spelaren, kollade gamla foton och tidnings urklipp från när pappa var sotare. Så fick jag också en skulptur "The spring", passar ypperligt i mitt rum. I will show you..


Chiao bella?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0