Korrt och gott

Wow!väldigt överskattat det där med kryssning måste jag säga. Det var nog roligare i sviten som vi var på förfest i en vad det var på själva dansgolvet. Men jag höll modet uppe och kom till säng vid halv 7 på morgonen.. Kort och gott så var det en helt okej kryssning, var med trevliga människor och hade lite omväxling i vardagen.

I går var det däremot en bättre dag/kväll. Efter vi stigit av båten kör Linda oss till Djursholm där det bjuds på pestotortelini med soltorkade tomater, basilika sås samt festa ost, och självfallet lite rosé som Natta bjöd på..

Rhodos människor både trevliga och otrevliga var på The Bridge där efterfesten ägde rum, massor av nostalgiska låtar som jag snurrade runt till. Mesta dels lite halv själv då Lisa inte var lika taggad. Men då och då hoppade jag omkring och dansade med snygga rhodos killar och trevliga Magaluf brudar.
Nattbussen hem och somnade runt 5 halv 6..

Morgonen har varit mysig.... No more to say aboute that

Klicka för att stänga bilden

Klicka för att stänga bilden
Carolines foton.. Har vi inte blivit lite lika igen Carro barro?

Fick en super söt överaskning av Caroline igår också.. när jag kom hem så låg en påse på min säng med en lapp på att jag skulle låna jackan(som jag älskar) nu innan det blir för kallt samt att en inbjudan till det mest eftertraktade och hetaste partyt som någonsing kommer äga rum hos Caroline Blommé Katching, pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0