Jag matchar med vin

Med ett glas vin i handen sitter jag hos en gammal barndomsvänn Pontus, som jag gick i samma klass upp till 5an. De spelar gitar hero. Sen ska jag och Mamma vidare på 40 års kalas, weeei! Trevligt.

Kom på en sak nu när jag skriver, jag matchar med mitt vinglas. Jag har sytt en tröja som är i lila, röd nyans och sammet. Bra Denise tänkt på att ALLT ska matcha! (Ni ska få se min klänning, lite medeltid över det hela)Hahah

Jag går naken, någon slängde mina kläder och jag går naken i snön, utan skor i snön. Jag har en vinflaska i handen, den tar mig fram men på fel sätt, det vinglar men jag kommer i alla fall fram! (En del av mitt tal idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0