I am a girl, a girlmore girl?

Wow vilken kväll som ändå slutat tidigt.
Under hela kvällen har jag suktat efter en sak, men valde ändå bort det. Knäppa mig!
I alla fall så fortsatte vi mot trollbäcken på inflyttningsfest, där bjöds på yellow shots och bål. Tackade sedan ja till att bli körd hem, men först åkte vi och plockade upp folk, som otur var i nöd efter cigg så vi letade runt över hela stället, fick köra till en fest hämta en kille med lägg. Då började jag bli åksjuk och hoppade ut ur bilen, gick upp och sa hej en stund till Gustav och åt salta pinnar, sen äntligen fick jag komma hem. Har nu gjort crepps och nu blir det kudden och Gilmore!
I morgon jobb....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0