Denise söker man

Kom nyss hem ifrån en vänn, hon hade nog skvaller så att det räckte att bli över. Hon har träffat en äldre kille. Jag blev lite smått avundsjuk när hon berättade alla fördelar. Jag suktar....

Denise söker man som bor hemifrån, gillar romantik
Äter mycket pasta med goda röror, har mjuk säng,
kan öppna sig och göra larviga saker. Gillar att skratta
blaha blaha...... Samt har en klämgo rumpa.. Är det du?
Skriv då i komentars fältet.
Om du är kvinna och tror att du passar varför inte...
(pappa har ju alltid undrat om jag har något för tjejer eftersom jag aldrig tar hem killar).
Men jag menar hallå vem är inte kräsen?




Kommentarer
Postat av: Moster S

Varför har du en bild på min kille?? ;) (jag vet, jag e omogen) Kram kram!

2009-11-13 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0