Hemma gjord lemonad?

HAr ni alla börjat skolan? MIn dag börjar i morgon och jag känner att jag bara inte vill finnas längre. Är så himla skolträtt nu och vill bara göra något nytt. Blir så frustrerad av att göra samma saker hela tiden. Men jag antar att det finns väl inget att göra åt saken...

Nä nu ska jag se på Gramy galan 2009.... dricka lite lemonade som jag gjort själv. Och bara förbereda mig mentalt på morgondagen..

1 liter vatten
6 citroner (Du kan fuska med färdigpressad)
1 dl socker

1. Pressa citronerna och häll i saften i en tillbringare.
2. Häll i 1 dl socker, rör om
3. Häll i iskallt vatten

Låt stå en stund så att sockret smällter ihop, servera sedan med isbitar och en skiva citron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0