Träningsnarkoman

Har börjat känna mig sådär jobbigt vinter trött. Jag som svor på att jag skulle ha en glad vinter i år och att jag skulle hitta på mycket saker som gjorde mig pigg, och inte bara sitta hemma. Well well, nu har jag i alla fall för att försöka komma tillbaka på fötter igen, dragit igång träningen med en rivstart. Det har idag gått en vecka sedan jag började (Efter att inte ha tränat på lite mer en 1 mån).

Det känns bra, jag har tränat 6 gånger denna vecka med både gympass, body pump och spinning och pilates. Jag känner att kroppen mår bättre. Nu är det tankarna som måste tränas bort. Jag anser att pilates passet som var igår från 20.00 till 21.00 gjorde sig bra för sömnen. Har mycket sömnlösa nätter nu för tiden, somna runt 3-5 på nätterna. Men igår somnade jag faktiskt runt 12 och vaknade av mig själv kl 7. Jag skulle vilja säga. bra gjort Denisé! (peppar peppar ta i trä)

Nu ska jag testa på yoga hemma eller gå ner till Gymmet.

Träningsnarkoman? Nej bara en kick igång period....!


Kommentarer
Postat av: Andy

Hej, du ställde en fråga i min blogg. Så jag svarar här eftersom det verkade som du inte vill besöka min blogg något mer :)



Kvarg är "färskost, används ofta i bakning. Innehåller i princip bara protein, vilket de flesta vill ha som tränar. Arla kallar det för lätt kesella. Inge gott att bar aäta so mdet är, men blanda det med fun light eller mixa med bär. Så kommer det att gå nre :)



Kan även ha i lite sötningsmedel då det är väldigt besket.



ha det / Andy

2009-01-16 @ 12:02:24
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Andy

Tja, jag svarar väl här igen :)



Det finns alldeles för lite tid för att hjälpa alla som vill ha stöd i träningen. Jag har redan några jag hjälper och resten av tiden lägger jag just nu på min diet till tävligen. Men ett tips kan vara att hänga med i min blogg och andra bloggar, så kommer du få mycket tips och idéer.



Lycka till!

2009-01-16 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0