Två snygga planeringar till i sommar

Har inte möjlighet att visa det jag köpte idag men här kan ni få se vad jag köppt in till sommaren.

Detta med ett par ljusa jeans shorts och höga klackar till kommer bli så snyggt!

Detta i sommar även det med De ljusa jeans shortsen....
*På stan höga klackar med en snygg liten väska
*På stranden, flipp flopp och en strand väska


Honungs inpackningen var för det första skön, och efter luktade jag gott och jag kände mig mjukare,
kanske inbillning kanske inte?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow, det här var garanterat den finaste kommentaren!

Tusen tack. Ord som dem kan jag leva länge på.



Ha det fint nu!

2009-02-08 @ 23:43:22
URL: http://lisaplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0