Ledtråd, gissa?

Vaknade med migrän i morse...! Fick åka en och en halv timme hem med det då jag sov hos N igår. Suck nu missade jag ju två intresanta lektioner!...

Ja nej så nu har jag sovit 5 timmar och jag mår bättre men huvudvärken är borta som tur är.
Nu ska jag plugga och sen är det dags att avslöja var jag kommer att hålla hus från den 9.0nde mars och 7 veckor fram;)

En ledtråd är denna
Ledtråd nr 1
_ _ _ _ visar ständigt upp de där plaggen du alltid kan och vill bära. Till fest, till vardags eller under dina semesterdagar då du helst strosar runt ute på ditt landställe. _ _ _ _visade upp en kollektion som utan tvekan får oss att längta till vinterns slut, innan den ens börjat.

Ledtråd nr 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0