Press frukost på Gina tricot

Det känns som en lek varje gång väckarkolckan börjar ringa. Först znooz i 20 min, sedan 10 och efter det 5 pluss att de är två alarm till som ringer bara någon min efter och följer samma regler. Haha är inne i en trött perod justt nu, eller aa kan snarare inte sova så de e väl inte så konstigt att jag är trött. Men på detta viset kommer jag upp i tid plus att jag får leka liten stund  på morgonen, alla små flickors högsta dröm?!

Dricker te och äter banan, det är lunch nu. Min lunch bestod av kyckling sallad m. bönor, Mums! Så nu är det efterätt och lite blogg/facebook innan jag ska stick ut på stan och hitta skönhetsprodukernas priser.

Var i morse på Gina Tricots press frukost. Alla där ute kan vänta sig bang härliga kläder till våren! :D
Shoppade dessutom "loss" närmare bestämt 1100kr vilket istället blev 550 kr eftersom vi fick halva priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0