METRO?

Med grön ärtsoppa och spenatbröd i handen sprand jag omkring på Drottning gatan under lunchen, läpparna hade torkat så jag letade desperat efter något att ge dem i present. Så det blev inte en rofylld lunch men jag kan ju glädjas åt att dem nu igen är kyssvänliga!

Men jag fick mitt lugn i 5 min aldeles nyligen i alla fall, släckte ner rummet och la mig på marken. Andas in, andas ut och koppla bort!

Leter förövrigt efter gårdagens Metro det är en föreläsning idag som jag tappat bort lappen som jag rivde ut till. Hoppas jag hittar och att vi får gå på föreläsningen, för i sådanafall blir det en mysig fika stund också..<3

Nu måste jag springa iväg till söder och låna koffertar till plåtningen i morgon. spring spring! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0