Är du Impulsiv eller rik?

Ett lyckorus går genom mig. Många är så att de blir aldeles varma ock lyckliga när de köppt ett dyrt plagg, från dior, Gucci eller kanske Marc o´Polo men själv blir jag tvärt om, hittar jag ett riktigt billigt plagg som dessutom är skiit bra och passar mig perfekt så går jag och ler hela veckan i princip. Visar upp den överallt och berättar att den var super billig och osv. Frågan är om detta är bra, vill man ses som en eftertänksam person som har pengar eller vill man vara inpulsiv och väldigt glad över att man inte behöver handla upp hela studie bidraget? Jag menar att man ska vara stollt för den man är. Jag är inpulsiv och "fattig" helt klart. Men önskan om mer finns alltid!

Måste förästen skaffa en kategori som handlar om min praktik, Caroline hjälp mig?!:D

P.s hittade ju då ett par grymma skor för 250 samt en kofta som är riktigt frän för 150 kr. Måste få tag på min Kamera av Fröken Egertz så att jag kan visa allt !

se you fellas!

Kommentarer
Postat av: Fröken Egertz

Det klart du ska få den du får den nästa gång vi ses men den har no batteries! So jag hoppas du har batterisladden!

2009-12-23 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0