Tick, tack....ticktack


En bild säger mer en tusen ord, Tiden går och snart är jag gammal. Vad kommer att ske i mitt liv och vad gör jag om 10 år? Man kan analysera denna bild till i princip vad somhelst. Klockan slår 1.00 och jag tänker på första skoldagen. Klockan slår 2.00 och jag flyter iväg till någon jag förlorat i klass 2. klockan slår 12.00 och jag tänker att nu tar livet slut. Finns så mycket gömmda detaljer i en klocka och dess visare, visare som visar vägen?


Foto: Amanda Berg

Fruktansvärt intresserad av allt gammalt och antikt. Denna bild är antagligen ny men med en inställning som ger ett äldre intryck. Ska nog sätta mig och kolla in gammla fotografier nu, Kan antagligen bli lite bilder som hamnar i min Idé bok till nya Kollektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0