Dagens

I min stora bosweel shorta snappt påknäppt, jeans samt glasögon så är jag redo för en dag vars tankar snurrar omkring och man tror att alla ser vad man gjorde kvällen innan.
*Stora kläder är likamed inget krångel och värme attacker.
*Glasögon likamed att ingen får se mina bakisögon.
 
Med en stor take away kaffe och brillorna på. Så var jag och mamma redo att ta centrum med storm. Klick, klack lalala. Helt otroligt att man sätter på sig ett par klackar dagen efter en hård kväll/morgon! Det är typiskt Denise Beskow.

De lutar åt en stor påse med ostbågar, ett glas bubbelvatten. Nerkrupen i Soffan framför en film.

Men nu då?
Nu ska jag städa upp lite och sedan samla inspiration till min nästa kollektion (jag ser redan i huvudet hur jag vill ha, men de är strängt förbjudet... måste följa prosessen). weeei...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0