18:??

Testar att blogga lite granna här nu igen :) 

Gårdagens hyss

SmåDalarö i all ära men det är något med det stället som får mig ur balans dagen efter.. För mycket gratis Rosé?

Klicka f�r att st�nga bilden


Jag känner mig så otroligt Rockigt med "The tatto" on min arm.

Klicka f�r att st�nga bilden

Älskar den gammla stilen och fingrarna som dansar så smidigt

Klicka f�r att st�nga bilden

CarroBarro och Lill-davve njuter av varandras sälskap

Klicka f�r att st�nga bilden

Och nu gick det översyr, time to past out?

Alla som var kvar när klockan (lite för snabbt) blivit 7.00 på morgonen gick och lade sig. Jag vaknar sedan 2 timmar senare och så smyger vi ut, Jag anser att det är det som tillhör tjejer och sova över på fester. "Det mystiska försvinnandet". Inte för att jag gärna varit kvar och ätit pankakor på morgonen men saker fanns bokade på dagens Schema.

Har nu ätit en borito från Tacobar, framför en film. Testat lite nya kläder som jag fick av mamma:)
Nu har jag lägenheten för mig själv hela kvällen, ska jag ta en lugn kväll eller springa iväg som alltid? Det är frågan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0