Vet du att du har en bra vänn?


Detta köpte jag igår till vår myskväll. Helt underbart, tror vi somnade vid halv 4 i natt. Vi kan prata i evigheter känns det som. Känndes som att detta var en välbehövlig kväll då bara vi tre umgicks och hade det trevligt. Ibland behöver man vänner att prata av sig på.

vet du att du har en bra vänn?
Svar: Enligt mig så är det när du kan prata med en vänn som om ni pratade varje dag även fast det var ett väldigt bra tag sen. Alltså att du kan dela med dig för att du litar på personen /personerna och tvärt om.

Jag bjöd på pesto kyckling med pasta. Till efterrätt hade tjejerna med sig Ben and Jerrys och Estrella grill chips. Vi var så mätta efter midagen att vi bara orkade dricka te och äta glassen. Så allt annat som köptes är kvar i mitt skaferi nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0