Bästa lyxen

God morgon, idag börjar jag klockan 12.00 men jag gick upp vid 8 då jag har lite saker att läsa och så innan skoldagen börjar. Idag har vi också öppet hus så kom gärna och Besök Design gymnasiet. 


Bästa lyxen:

Då vi håller på att gå in i en tid av ego genirationer enligt många forskare, är det bra att sattsa helt ut på sig själv. Alltid har It väskorna, kläderna och alla de andra prylarna spelat stor roll. Nu är Det NATURLIG skönhet som spelar in, unna dig därför lite lyx i vardagen

Du som har råd: Boka in Massage, pedikyr, manikyr, en ny frisyr eller ansiktsbehandlingar. 

För budget plånboken: Bestäm en dag med en kompis då ni är hemma och har hemma spa. Det kan bli super mysigt.
Tillaga något tilltugg och drick något gott, sedan bunkrar ni upp med ansiktsmasker, filar, nagelack, ni kan ge varandra massage och gör hårinpackningar. Detta är ett billigare alternativ men glöm inte att du får en värdefull stund med din vänn/Vänner också...

Passa på att sköta om dig själv nu när det är vinter för att känna dig lite extra fräsch!  

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh skönt å börja sent.. själv har jag suttit på jobbet i 2 timmar redan..

2008-11-25 @ 09:13:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0