Proppad helg

Hejsan hejsan, helgen har varit full med aktiviteter. Till Ropsten, till Lidingö in till kungsträdgården och Tanto och så Rudan ja lite överallt har jag varit och haft hur kul som hälst i den härliga värmen.

På lidingö satt Jag med några vänner och grillade och myste untder tiden som solnedgången var... UNDERBART! och så har jag gått i parad och de va sjukt kul vär där och gick i kanske en timme med dundrande musik och hopp och ståj, sedan vek jag och Angelica av för att shoppa lite.
image425
Var mes Jasmine hela kvällen igår också och vi satt i kvälls värmen med en varsin vit choklad som var special gjorda bara för våran skull.

Idag har jag simmat på torvalla varit nere på rudan och grillat med familjen och sedan åkte vi båt över till några vänner med VÄRLDENS sötaste lilla julia på 1 och ett halvt år.


Nu är det dags för mig att samla ihop helgen framför tv:n med en kopp te och sedan sova.
Så här ser det ut utanför min balkong eller a när man står på balkongen så ser det ut så här.


P.s de här med att äta var tredje timme går bra, vi får se om det ger någon posetiv efekt:). Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0