PowerCheer.se

Hallå hallå, jag mötte upp sandra på götgatsbacken i morse och så köppte vi jackor till oss själva, jag köppte en guldig eller kanske mer åt det beige hållet. Är ganska nöjd med köpte eftersom jag fick den så billigt.

Har komit på varför jag inte tar kort på sakerna jag köper längre................ De är så stökigt i mitt rum och jag vill inte visa stöket! hahaha!. Men de kommer hehe.

Sen åkte vi hem till oss och jag har nyss vaknat upp efter att ha sovit en timme. I kväll ska jag troligen vara med Nathalie men jag får se hur allt ter sig.

Snart är det SM också!!! Hoppas alla i Power tar GULD!  för dem är så himla grymma.


LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej, nu är jag glatt villig att fixa ny design till dig! Det är bara att maila mig önskemål och allt det där (du hittar det på min blogg)så börjar jag så fort som möjligt!

2008-05-03 @ 10:57:22
URL: http://crownley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0