Lovely colors!

image427
Hallå, sitter här i skolan.... Ja fortfarande jag vet. Men jag känner att om jag åker hem så kommer jag bara åka och träna eller lägga mig ner och sova och jag menar har man massor av arbete så är det inte så smart. därför stannar jag kvar i skolan och arbetar. Har gjort 1 sida Engelska SISSTA FÖR HELA LÄSÅRET!
Nu håller jag på med samhälle och dödsstraff.

Den här veckan är sissta kärnämnes veckan vi har innan vårat efterlängtade sommar lov. För sedan har vi nämligen 3 veckor med bara textil och mode design för att förbereda för utställningen och visningen. Det ska bli så kul:D

Ska snart åka hem så att jag kan få mat i mig till 7. Och så att jag hinner med bussen från gullmars.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0