Kosmo night på Mango


Denna sko har jag länge velat ha nu, den är från Mango och jag tycker att den ser super mysig ut.
Är det inte super tajming att jag fått biljetter till kosmo night HOS MANGO? Haha jo jag säger då det. MEn ett dilemma då är att jag redan hunnit sätta in mina pengar på sparkontot just för att jag inte ska få handla något sånt här pågrund av att jag sprar till resan i sommar.

Pappa har sagt att jag kan få pengar på fredag när vi ses men hallå det är ju i morgon jag vill ha dem.! Och när det kommer att vara rea och allt då också!!! Gråter nästan. Men innerst inne vet jag ju att jag inte ska köpa dem så jag får väl acceptera läget(om inte en ängel kommer och droppar lite pengar) vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0