Kan du räkna?

Hallå hallå, Måndag, Tisdag och så Onsdag gud så titen springer iväg om bara en vecka är det rean min födelsedag och det har nästan gått ett halvår sedan de nya året startats. Hinner inte riktigt med här haha.


Igår var jag, Caroline och Jenny och spinnade jag tycker att jag tog i riktigt mycket i slutet och det känns att man suttit på dem där hårda sadlarna såhär dagen efter. Jenny följde med mig hem och sov hos mig och vi har nu funnit varandra och ska peppa varandra till super mycket träning och nyttig mat.


För övrigt så har jag hållt de här med att äta var tredje timme de va bara i måndags som jag tog några kakor och mjölj när jag bakade (till min födesedag) men annars äter jag nyttigt och var tredje timme.


Igår vare matte nationella på morgonen sen hade jag matte lektion i 2 timmar och sedan handledning(matte) i 2 timmar till, snacka om massor av matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0