Akta, migrän är farligt

Salter DressLovely!!

Hejsan hejsan, har sovit i drygt 15 timmar nu. Somnade igår kl 5 och vaknade i morse någon gång kring 8. Fick nämligen migrän igår. Lagom lägligt nät jag skulle till tanto och grilla med några vänner och sedan till kosmo night på Mango. Blä man har en sådan otur alltså.

Sitter fortfarande med huvudvärk men det är bara lite värre en en vanlig huvudvärk. Men de värsta va att jag va på östermalm och ganska långt ifrån hemm när jag märkte att de va påväg så jag fick sitta gråtandes(som tur var hade jag Anna och Isabelle med mig) på tåget och påväg till Sandra (moster) där fick jag ligga en timma innan Kenneth kom och hämtade mig.

Till er nya läsare.! Jag har gått i skolan men jag har dyslexi om ni undrar över min stavning alltså! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Frakten ingår i priserna som står:)

2008-05-09 @ 09:40:25
URL: http://karolin87.blogg.se
Postat av: Frida Carolin

svar: ja jag kan hjälpa dig att fixa din design :)mail atill [email protected] så kan vi bestämma lite om hur du vill ha det :) kram Frida

2008-05-09 @ 17:51:09
URL: http://fridacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0