Vill ge det ett ärligt försök.

Time to say good night!

Nu ska jag sova men innan ska ni få en uppdatering om mina måltider och träningar.

Ätit idag:
4 Knäcke skivor. Leverpastej, brie, ägg, skinka.
En cesar sallad med ett halvt mjukt bröd till.
En mc flurru(FY).

Min träning.
Från kvart över ett till 20 över 2 var jag på gymmet.
(sprang, och tränade mage)

från 3 till halv 5 var jag på gymmet.
(sprang, sprang i "trappor", tränade mage, rygg och ben)

I morgon är det helg och jag antar att jag kommer unna mig mer en nu i vardagen. Men ingen alkohol på båtfesten. Jag har bestämt mig för att jag inte vill dricka alkohol och hitils har det funkat bra. Jag är ju som ni kanske vet inte 18 och då är det inte bra för mig att dricka. Alkohol kan leda till tråkiga situationer, alkohol inehåller fett och jag gillar inte spyor(har aldrig spytt själv).

Nu vet jag inte om detta kommer att hållas men jag VILL ge det ett ärligt försök.

Ha en bra natt.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0