Verkligen super lyckad kväll

verkligen super lyckad kväll igår. Vi hade hur kul som hälst och gick hem i en bra tid. Bilder från igår kommer upp i kväll förmodligen.

Idag har jag varit hos mormor och lånat med mig Linus så nu sitter han och jag här och äter glass;)
snart ska jag åka på 50 års kalas. Medans hela botkyrka hallen är full med cheerleaders som tävlar för fullt.

Här har vi sötnosen!

image272Här har vi mamma som ska ut på tjejträff i kväll, hon hade lite problem med vad hon skulle ha på sig så jag var en snäll typ och lånade ut lite till henne.

Och så vill jag påminna alla om att jag fortfarande har dyslexi så det äri ngen ide att säga vad jag stavar fel för jag kommer inte lära mig det ändå. ibland skriver jag glömde och ibland glömmde;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0