Varför funkar inte blogg?

Varför funkar inte blogg?
Har försökt ända sedan i går kväll tills nu att komma in och skriva ett inlägg men det har inte funkat. jaja nu går det.

I går efter att jag varit hos farmor och farfar släppte pappsen av mig i gullmars, därifrån åkte jag till söder och mötte amanda, vi satt på Cozy ett bra tag och pratade om lite allt möjligt, bland annat om mr Perfekt i vår skola(om han själv visste att han kallas så haha) vo pratade om påskägg och massor av tjejstuff. Efter ett tag tog vi en promenad för att bättra på mitt lokal sinne men jag vet inte om det gick något vidare alltså. Sen gick vi hem till Angelica en sabbis och drack te och för att säga hej. Och runt 12 åkte jag från södra station och hem. Väl hemma hade alla mammas gäster gått (förutom en) det var rena messen, vin och mat och glasd och tallrikar överallt. 

Men de som var VÄRST var att någon tagit sönder min garderob, Trådbackarna håller på att ramla ut och i någons tappra försök att rädda situationen genom att stänga dörren så gicke dörren sönder, rena raseri utbrottet kom ifrån mig då. Sedan gick jag för att möta Alexandra. 

Nu har jag vaknat upp på morgonen, åt en bit kyckling paj och drack te. Har badat ocg pluggat. 

Be right back! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0