Tummen ner

Jag kör med en tummen ner, skapar också en ny kategori för dagen hjärta och tummen ner.
Så vem får tummen ner idag då? Jag tror att jag måste säga att min mentor samt Engelska lärare får en tumme ner då han brusade upp och nästan skrek på mig att om jag inte kan läsa få jag fan öva på det så att det går... Från början stod jag där och lyssnade på honom och försökte också förklara på ett lugnt sätt hur jag kände inför situationen med texten jag inte kunde förstå (jag kan läsa men jag vet inte själv vad jag läser tänker för mycket på orden och inte meningen). Men när han sedan brusade upp så tog jag på mig Diva minen typ "Du beter dig ju moget som lärare" men sedan klämmde han på en tå och jag började gråta och sprang därifrån.

Så under loppet av 2 minuter hade jag tre ansikten på mig
1. Besviken men lugn och sansad.
2. Diva blicken.
3. Nedbruten med tårar i ögonen.

Ja nu fick ni ju höra lite om händelsen ändå men inte allt och i minsta detalj.
A men detta är i alla fall första tummen ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0