Strävan efter MVG?

Kom precis innanför dörren. Det är verkligen sent jag kommer hem ifrån skolan. Men idag kändes det riktigt bra i slutet av skoldagen(en liten tråkighet hände tidigare under engelskan som jag ska berätta om senare). Jag har jobbat på bra med matten och det känns verkligen bra, vi har prov i morgon och det känns inte alls stressigt eller så. Nu menar jag ju inte att jag kommer att få mvg eller så men för att vara mig i just denna stund så känns det bra. I min förra skola fick jag mycket studiehjälp(pågrund av dyslexin) så då fick jag tid på mig och jag kunde prestera mycket bättre jag låg på VG då och jag gillar inte matte. Nu får jag ingen hjälp alls, jag måste klara mig själv för det är ingen i den här skolan som förstår hur alvarligt min dyslexi påverkar mig. Ända gångerna jag kan få hjälp är på handledningen(som även är till för andra) och när jag får be min underbart snälla Sandra om hjälp. Hon var min förra lärare. Men så för att vara aldeles självständig och får kämpa på som in i norden så känns det hyggligt bra inför provet i morgon.

På vägen hem fick jag reda på att mamma inte skulle laga någon mat och att jag skulle göra något själv om jag ville och det har jag inte dit med då jag direkt efter detta ska fortsätta med läxor så jag köppte en Natur diet eller vad dem heter. ganska god faktiskt och så kan det behövas då jag inte lagt ner någon tid på träning denna vecka.



Oj oj nu blev det mycket text undrar hur det gick till kanske orkatr ni inte läsa men men nu är det skrivet och nu ska jag tll skrivbordets ytor och slukas av siffror ord! Och en kopp teeeeee!

Kommentarer
Postat av: Patric Lilja

Du är inte inne på facebook så mycket va?:D

2008-03-18 @ 18:16:39
URL: http://Patriclilja.blogg.se
Postat av: Patric Lilja

Jag skrev till dig för typ en vecka sen, du ser det om du kollar inbox :)

2008-03-18 @ 19:24:34
URL: http://Patriclilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0