Skratt attack

Okej vi kan säga såhär. Mina vänner VET att jag kan skratta och att jag ibland inte kan sluta. Idag kom ett sådan fall. Redan när vi lämnar skolan sitter vi och små fnittrar, jag är sådär sjukt trött och snurrig i huvudet och jag tror att allt började med att Jessika sa att hon skulle klippa sig "så här kort" och satte handen på huvudet, inte kul igentligen så jag började att skratta, det blev ett hihi och ett höhö och ett ännu högre HAHAHA!  Vi satt och skrattade och när vi var vid slussen kom tåget och vi var längst bak fast vi igentligen skulle vara längst fram. Så med stora väskor tjocka jackor och ett fånigt smile trängde vi oss vinglande förbi allt folk. Tanken på avad folk tyckte om våra skratt ljud fick oss bara att skratta ännu mer och vi flög hit och dit. väl framme vid gullmarsplan var vi helt utmattade, onda magar varma ryggar men ändå det bästa OTROLIGT GLADA.  Så tack för hemmresan Anna och Jessica, den var rolig.

"hihihihihihih, hahaha, höhöh, HI!"

Kommentarer
Postat av: Anna

haha står nästan som jag hade skrivit =D

2008-03-20 @ 17:49:50
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0