Skärpning nu!

Faller jag tillbaka i en svacka nu efter helgen?

Nu när helgen gått har jag ju ätit utan regler och nu tror jag att jag kanske kommer falla tillbaka på ruta ett om jag inte är försiktig, har nämligen tagit en macka till och yogurt med müsli samt en toblerone bit.
Kom igen Denisé Skärp till dig. Fokusation som Linda (tränare i hce) brukade säga till oss. Fokusera och konsentration i samma ord.

I morgon SKA jag göra bättre ifrån mig.

Tittade nyss på "the forgotem" en rysligt bra film enligt mig... har sätt den minst 5 gånger. Hur läskigt skulle det inte vara om någon helt plöttsligt säger "du har aldrig haft en son" fast att du är helt säker på att du har det?
urk vad läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0