ni vet ju mycket väl att det är precis som att springa i drömar .

Hallå hallå!  SOLEN SKINER
Idag var första gången på många år som jag drömde en marddröm ni måste bara lyssna.

Drömmen
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Först var drömmen normal(vad normal nu är) sedan skulle jag flytta och mäklaren varnade mig för att man skulle dröma mardrömmar när man sov inne i sovrummet. Och mycket riktigt så fort jag blundade(i drömmen) dök det upp liknande fladdermöss som flög och skrek omkring. Jag var mycket medveten om att jag sov så för att vakna försökte jag skrika men ni vet ju mycket väl att det är presis som att springa i drömar DET GÅR INTE. Så jag låg där och blev helt och hållet vettskrämd tills jag äntligen vaknade(på riktigt) av ett ryck och då tittade jag på min prov dock och trodde självklart att det var en riktig männinska. då kom det i alla fall ett litet skrik. haha det var bara så läskigt och jag vill inte drömma om den igen.! punkt slut.
--------------------------------------------------------------------

Jahapp ingen simning för mig jag kunde inte somna igår så jag varf för trött för att kliva upp. Men jag ringde faktiskt till gymmet en snabbis vid 6 för att boka tid till spinningen i kväll så i kväll blir det träna av med Caroline:D.

NU: FRUKOST

Kommentarer
Postat av: mackan

mi dröm var mycket bättre ;) håller du inte med :P

2008-03-16 @ 23:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0