Mitt hår blir tjockare

Hejsan hejsan, jag är som förtrollad av min bok talar maskin. Har legat där sedan kl 10 i morse och lyssnat och lyssnat och lyssnat. Familjen gick upp kl halv nio i morse för att väcka mamma med frukost på sängen och med en födelsedags sång samt lite presenter.

Nu är det snart dags att åka till vagnhärad för en påsk midag hemma hos farmor och farfar. skulle hälst inte vilja åka dit, känner för att vara hemma. Hemma i mitt mysiga rum som jag lyckats hålla rent i mer en en vecka nu! det är otroligt det brukar bli stökigt bara dagen efter eller så men nu har jag plockat undan för undan och det har hållit sig fint. Ett stort pluss till mig.

Mitt allra första inlägg i denna blogg handlade om ett par tabletter för hår och naglar.


Jag todde inte att denna hjälpte så bra men i går upptäckte jag en massa små hårstrån på huvudet och först blev jag rädd att mitt hår kanske gått av men så kom jag ju på att det kanske var nya hårstrån som bildats pågrund av tabbletterna. Det var en rolig upptäkt tycker jag och jag har bestämt mig för att börja äta dem igen. Bara ett problem, dem där små hårstråna sticker upp (ni vet kort hår ställer sig ju) men jag antar att jag får ta LITE vax och smeka ner hårstråna under tiden som dem växer ut.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej ville bara säga att så kan det inte alls vara hehe. hårstrån som är sådär korta är hårstrån som gått av, för man kan inte göra så det "produceras mer" hårstrån,de finns liksom bara de hårsäckar som finns:P, hårkontroll gör så håret blir starkare och inte går av och därför blir de tjockare, man kan även ha tjocka hårstån som gör att håret känns tjockt =) Glad påsk!

2008-03-22 @ 19:13:50
URL: http://anheny.blogg.se
Postat av: Anna

juste sen vill jag bara säga att du inte ska bli rädd att håret går av. För hår GÅR AV =P hehe, man har alltid några små hårstrån , det är ju olika längd på massa hårstrån, man tappar ju typ 30 000 hårstrån i månaden, 100 per dag :P

2008-03-22 @ 19:15:52
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0