Min kväll

Hejsan, kom hem nyss från en trevlig kväll på pizza hutt tror vi satt där i tre och en halv timme och pratade om allt mellan himel och jord. Nu sitter jag här hemma och ska dricka en kopp te och sedan läsa lite och somna gott för första gången sedan jag fick lov. Skönt. Fick precis reda på att jag är bjuden på en komiker kväll hemma hos Tim på fredag också, fattade inte riktigt men jag får höra mer om det i morgon.
image348Idag gick jag klädd så här, En ny body ifrån Gina kom med hem i väskan idag också och det var första gången på länge jag tittade på minnes lappen haha kaos vad mycket som har gått åt. Men bättre bild kommer i morgon.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0