Klippning

Hallå hallå, det börjar bli tröttsamt att blogg.se är så segt! Men nu funkar det i alla fall. Jag har precis kommit hem efter att ha klippt mig. Så stor förändring är det inte. klippte bort lite i topparna och sedan klippte hon upp pytte lite för att få ett snyggare fall. Skönt, nu får vi hoppas på att det växer ut snabbt. Hon sa att det där med att mitt hår får mer hårstrån kan mycket väl stämma, jippiyey hehe. Fick beröm för mitt tjocka hår också. Alltid trevligt.

Nu ska jag städa mitt rum för dem som ska flytta in i vår lägenhet kommer hit i morgon och ska titta lite grann. VILL INTE FLYTTA! Eller jo jag vill men jag vill flytta till hus som vi så länge pratat om (SUCK) jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0